»Ta mesta niso pogojena z dodatnim plačilom - odločitev temelji na naši strokovni in družbeni odgovornosti, da pomagamo, kjer lahko. Verjamemo, da s tem izražamo odprtost, solidarnost in zavezanost kakovostnemu izobraževanju vseh bodočih zdravnikov in zobozdravnikov.«
»Pobuda medicinske fakultete, da odpre dodatna mesta za slovenske študentke in študente medicine ter dentalne medicine, ki so študij začeli v tujini, a ga želijo zaključiti doma, je izraz teh vrednot. S tem ne le podpiramo njihove strokovne ambicije, temveč tudi prispevamo k dolgoročni krepitvi slovenskega zdravstva in družbe nasploh.«
»S storitvami skupne podporne točke, tj. v okviru Študentskega središča Univerze v Mariboru, na Univerzi v Mariboru spremljamo posameznika od začetka njegove študijske poti, med študijem, ko se pojavijo številni (učni in drugi) izzivi, do vstopa na trg dela ob zaključku študija. Z vrednotenjem teh delavnic bo prepoznan in nagrajen trud študentov, hkrati pa jim bo omogočeno, da izkažejo svojo angažiranost ter pridobljena dodatna prenosljiva znanja in spretnosti potencialnim delodajalcem.«
»Ta pogodba bo začela veljati 1. januarja 2025 in bo veljala štiri leta. Tam bomo natančno definirali pričakovanja ustanovitelja, univerze pa bodo imele priložnost, da bodo tudi izrazile svoje potrebe oziroma pod kakšnimi pogoji bodo lahko vpisne številke izvedle in vpisale določeno število študentov na določenih področjih.«
»Avtokratska zahteva po ukinjanju nekaterih študijskih programov predstavlja nezaslišan poseg v akreditirane programe, ki se izvajajo po ustreznih standardih, saj onemogoča možnost izobraževanja in pridobivanja znanj na posameznih področjih vsem tistim dijakom oziroma študentom, ki so si takšno področje izbrali.«
»Če se bodo odločili, da obdržijo enako število vpisnih mest na programih, na katerih je nizko zanimanje za vpis, poleg tega pa še velik osip na prehodu iz 1. v 2. letnik, bodo morali visokošolski zavodi pojasniti, zakaj menijo, da je za njih pomembno, da vseeno obdržijo število vpisnih mest na istem nivoju kot doslej.«
»Tudi pri povečanju vpisnih mest na tem področju ministrstvo ne bo zahtevalo povečanja, ampak morajo visokošolski zavodi sami oceniti, če in za koliko lahko povečajo vpis, saj ne gre le za financiranje, temveč tudi kadrovske in prostorske zahteve.«
»Ministrstvo za visoko šolstvo se zelo trudi, imam pa občutek, da vlada nima posluha, da le vlaganje v visoko šolstvo prinaša razvoj državi in v njen uspeh.«
»Psihologi so uspešni in potrebni tudi na raziskovalnem področju, v menedžmentu ter pri delu z vsemi generacijami, od malčkov do starostnikov. Vsi bi se radi počutili dobro in psiholog je oseba, ki z vpogledom v znanstvene raziskave in s poznavanjem številnih psiholoških metod, tehnik, pristopov lahko uspešno pomaga.«
»Bo Slovenija s strukturo 39 odstotkov šolajočih z znanji iz družboslovja, humanistike in umetnosti napram 37 odstotkov z znanji iz naravoslovja, tehnike in informatike sredi četrte industrijske revolucije sploh kakorkoli konkurenčna državam, kjer je to razmerje 1 proti 2?«
»Iz dobrega inženirja ali zdravnika velikokrat skozi poklicno kariero nastane tudi dober menedžer. Izjemno redko pa iz dobrega ekonomista, filozofa ali pravnika skozi poklicno kariero nastane dober inženir ali zdravnik.«